איך לאתר חבילה שנעלמה?

גלשתם לאתר האהוב עליכם, מצאתם פריט או מוצר שאהבתם, הוספתם אל עגלת הקניות והוצאתם את כרטיס האשראי. אלא שאז החבילה מתעכבת, ואתם לא בטוחים מתי תגיע אליכם. מה עושים?

חברת שליחויות GCX
GCX היא חברת השליחויות המתקדמת בארץ

במציאות שבה הזמנת חבילות אונליין היא פעולה פשוטה כל כך, קל לשכוח איזו דרך ארוכה צריכה כל חבילה לעבור. על אחת כמה וכמה כשמדובר בחבילה מאתר בינלאומי, שאמורה לנחות בישראל בסיומו של מסע שלם שהחל במדינת המוצא בחו"ל. מאחר שכל חבילה עוברת שלבים רבים, קיימים מצבים בהם חבילה מתעכבת ואף נדמה שנעלמה לגמרי. אלא שלא כל עיכוב פירושו אובדן מוחלט, ולכן לפני שקופצים למסקנות תוכלו לנסות ולאתר אותה בעצמכם. כך תעשו זאת.

איפה החבילה שלי? מדריך איתור חבילה מחו"ל

צרכנים רבים מניחים שהחבילה שלהם נעלמה, גם כשזה לא המצב. זמן ההגעה של חבילה מושפע מגורמים שונים, שאלה העיקריים שבהם:

  1.  מסגרת הזמנים שמציע המוכר. ייתכן שנדמה לכם שעבר זמן רב, כאשר בפועל המוכר מתחייב שהמשלוח יגיע אליכם רק בעוד שבועיים? 
  2. מאפייני חבילה. סוג המוצרים והעלות שלהם, הם מאפיין נוסף שמשפיע על תהליך השילוח. אם למשל תכולת החבילה שלכם מצריכה אישורים של משרד התקשורת או הבריאות, היא עשויה להתעכב יותר מאשר חבילה שאינה מחייבת אישורים כאלה. 
  3. מחסור בפרטים. חשוב לוודא שלא פספסתם את הפרטים הבאים, שיגדילו את הסיכוי להגעת החבילה בשלום:
  • השם המלא שלכם
  • כתובת מלאה, כולל מיקוד, העיר והמדינה
  • מספר טלפון עדכני. ייתכן שהשליח ניסה להשיג אתכם, אך מספר הטלפון שמסרתם למוכר שגוי?

איתור חבילה – איך זה עובד?

אם תאריך המסירה חלף או שאתם פשוט רוצים להישאר עם אצבע על הדופק, קיימות דרכים שונות לעשות זאת. איתור חבילה תמיד מתחיל במספר המעקב שלה, בין אם החבילה שלכם תגיע עם שירות המשלוחים של דואר ישראל או עם שירות של חברת שליחויות פרטית. לכן חשוב לא לוותר על קבלתו לאורך תהליך ההזמנה. 

מצאתם את מספר המעקב? מעולה. כעת יהיה עליכם להיכנס אל עמוד מעקב משלוחים של חברת השילוח הרלוונטית. במקרה של GCX, חברת בלדרות שמתמחה בין היתר בסחר אלקטרוני, תוכלו לקבל מידע על סטטוס המשלוח שלכם בקלות ובנוחות. פשוט נכנסים אל "מעקב משלוחים" באתר של GCX, מזינים את הפרטים הנדרשים ומקבלים את הסטטוס העדכני תוך רגע. המידע בעמוד יעדכן אתכם במיקום החבילה המדויק, באחת מבין מספר תחנות – אם המשלוח עושה את דרכו מחו"ל, אם הוא כבר נחת בארץ, אם שוחרר מהמכס על ידי GCX, אם הוא ממתין לאיסוף, ממתין להפצה או יצא לפיזור. חבילות של לקוחות GCX שהגיעו אל הנמענים בהצלחה, יתויגו כ"נמסר לנמען". 

עדיין לא איתרתם את החבילה?

חיפוש חבילה שהזמנתם עלול להיות מלווה באי ודאות, אבל הוא יכול גם להתנהל אחרת. אם אתם מתקשים באיתור חבילה מחו"ל גם אחרי ביקור בעמוד מעקב משלוחים, GCX מעמידה לרשותכם מערך שירות לקוחות אונליין. כך שתוכלו לקבל מידע פרטני הנוגע לתהליכי חיפוש חבילה, כמו גם מענה על כל שאלה אחרת הנוגעת לשלבי השילוח. אתם מוזמנים לנסות את הצ'אט הדיגיטלי של GCX, למלא את טופס יצירת הקשר באתר או לשלוח הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של GCX. 

כל אחת מהאפשרויות של GCX היא דיגיטלית לחלוטין, ולכן לא מצריכה המתנה על קו הטלפון או שיבוש שגרת היום שלכם. פשוט מעבירים את הפנייה בליווי פרטים מזהים, ומענה מהיר של נציגי GCX בדרך אליכם.

חברת GCX מסבירה בסרטון קצר מהו מספר מעקב חבילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *