למה כדאי לקחת יועץ משכנתאות פרטי?

רבים מרוכשי הדירות פונים אל יועץ משכנתאות לאורך הדרך, כדי לחסוך בעלויות ולקבל את התנאים הטובים ביותר. אבל מה ההבדל בין יועץ פרטי ליועץ מהבנק, ולמה כדאי לבחור בראשון?

 יועץ משכנתאות מחזיק ביד דגם קטן של בית
יועץ משכנתאות פרטי הוא האובייקטיבי ביותר

יועצי משכנתאות יכולים לעזור לכם לחסוך כסף בדרך לאחת מההחלטות הגדולות והמשמעותיות בחייכם. לקיחת משכנתא לצורך רכישת דירה היא משוכה שרוכשי דירה רבים עוברים, וכדי להגיע אליה מוכנים עליהם לבחור במשכנתא בתנאים המתאימים להם. מכיוון שרבים מהאנשים אינם מגיעים מעולם המשכנתאות, הם פונים לגורם מקצועי שיעזור להם לעשות סדר בתחום. כאן הם פוגשים את יועצי המשכנתאות, שאמורים לסייע להם בנושא. אבל האם קיים הבדל בין פנייה ליועץ פרטי לבין הגעה אל יועץ מהבנק?

התשובה היא חיובית. יועצי המשכנתאות בבנק הם בעלי מקצוע שמבינים היטב את התחום, ולכן ניתן להיעזר בשירותיהם. אלא שבמקביל, חשוב לזכור שמדובר בגורמים שהם לאו דווקא אובייקטיביים – בשל העובדה שהם עובדים של הבנק. להבדיל מיועץ משכנתאות פרטי, שעובד מטעמכם ועבורכם, אצל יועץ המשכנתאות של הבנק אתם נמצאים רק במקום השני. במקום הראשון נמצא מקום העבודה שלו, והאינטרסים שהבנק מעוניין לקדם כרגע.

איך זה בא לידי ביטוי בשטח?

אם הבנק מעוניין לשים דגש על מסלול ספציפי בתקופה מסוימת, יועץ המשכנתאות מטעם הבנק יציג את אותו המסלול גם בפניכם. אפילו במצב בו קיים מסלול נוסף עם תנאים זהים או משופרים יותר. יועץ משכנתאות פרטי מצד שני, אמור להתייחס אך ורק לפרמטרים האישיים שלכם. הוא אמור לבצע את עבודתו בצורה אובייקטיבית, ולכן לחסוך לכם כסף, זמן ועוגמת נפש מיותרת. 

עם זאת, כמו בכל תחום אחר, לפני שבוחרים יועץ משכנתאות חשוב לבדוק שאכן מדובר בגורם מקצועי ומנוסה. הליווי שלו לא אמור להסתכם בהסבר של המושגים הרלוונטיים, אלא גם ביכולת לעזור לכם בהשגת מסלולים עם תנאים וריביות אטרקטיביות. השקיעו זמן בבחירתו, שאלו שאלות וקבלו את ההחלטה אחרי שעשיתם קצת שיעורי בית בתחום. יועץ משכנתאות פרטי איכותי, מקצועי ואמין, יעזור לכם להגיע אל חלום הבית שלכם בתנאים מועדפים.

אישה מחשבת עלויות
יועץ משכנתאות מטעם הבנק ישים את האינטרסים של הבנק לפני שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *