GCX חברת השליחויות הישראלית שידרגה את השירות לאונליין

נפרדים מהמתנה ארוכה על קו הטלפון, לטובת פתרונות שירות מתקדמים המוצעים למזמיני חבילות ברשת. הכירו את כל הדרכים בהן שירות לקוחות GCX יעמוד גם לשירותכם אם תזדקקו לו

רבים מהלקוחות שקונים מוצרים אונליין, מכירים את חוסר ההתאמה בין תהליך הזמנה פשוט, קל ומהיר של פריטים, לבין הרגע בו נחוץ להם לפתע שירות. בשעה שתהליך ההזמנה עצמו הוא מתקדם, נוח וניתן לביצוע בלחיצת כפתור פשוטה, השגת שירות הלקוחות היא "מסע" ממושך שמחייב חיוג למוקד השירות, מעבר בין תחנות רבות והמתנה ארוכה עד למענה של נציג פנוי. כל זה, גם כשמדובר רק בשאלה קצרה. 

מאחר שרבות מהרכישות שלנו ברשת מתבצעות כיום מאתרים בחו"ל, הגיוני שלחלקנו יהיו שאלות הנוגעות לתהליך הקבלה של החבילה שהזמנו. זאת בייחוד מכיוון שתהליך הייבוא כרוך במעבר של החבילה בין תחנות רבות, מרגע יציאתה מהשולח ועד לרגע בו היא מגיעה אלינו הביתה. חלק מהשאלות קשורות ללוח הזמנים, אחרות לתשלום עלויות נלוות, ולפעמים אנחנו פשוט רוצים לאשר שהחבילה שלנו אכן בדרך. מכיוון שהגוף המטפל במקרים כאלה הוא חברת השליחויות, נצא מנקודת הנחה שיהיה עלינו להיערך גם במצב כזה להמתנה טלפונית ממושכת עד למענה של נציג. אלא שחברת הבלדות הישראלית, GCX, מוכיחה שאפשר גם אחרת.

חברת שליחויות GCX
הכירו את חברת השליחויות המתקדמת בארץ

שירות לקוחות GCX – חוויית השירות שחיכיתם לה

נמאס לכם להקיש מספרי טלפון פעם אחר פעם ולהיערך להמתנה ארוכה מדי? הגיע הזמן להתקדם לשירות לקוחות מסוג אחר. בתור חברה שמשקיעה את מלוא המשאבים על מנת לספק ללקוחותיה פתרון מהיר ואיכותי, במקום טלפון gcx מציעה פתרונות חכמים יותר. פלטפורמות מתקדמות ושירות דיגיטלי אולטימטיבי, שמאפשר לקבל מענה לכל סוגיה בלי הצורך לחכות על הקו.

מעוניינים לדעת מהו המיקום העדכני של החבילה שהזמנתם? אין שום סיבה שתצטרכו להמתין כדי לקבל את המידע החשוב הזה. גולשים לאתר של GCX, נכנסים אל "מעקב המשלוחים", מזינים את פרטי החבילה ומקבלים תוך רגע את כל התשובות. רוצים לקבל מידע נוסף? תוכלו לפנות אל הצ'אט הדיגיטלי של GCX, המבוסס בינה מלאכותית, ולקבל את המידע הנחוץ לכם באופן מידי. במידת הצורך ואם נחוץ נציג שירות, המערכת תוכל להעביר את הפנייה שלכם לטיפול של שירות לקוחות GCX. 

אפשרות נוספת היא לפתוח פנייה אל שירות לקוחות GCX באמצעות כפתור ה"צור קשר" שנמצא באתר החברה, או לחילופין לפנות אל GCX דרך הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של החברה. המשותף לכל דרכי הפנייה הוא העובדה שאתם לא צריכים לעצור את שגרת היום שלכם רק כדי לקבל מענה מנציג. מעבירים פנייה, מקבלים מידע, ואם נחוץ מענה פרטני – הפרטים שלכם יועברו הלאה והנציגים של GCX יחזרו אליכם בהקדם. כי למה שאתם תהיו אלה שממתינים על הקו? 

גם ההזמנות שלכם מאמזון נמצאות בידיים טובות

חברת GCX מעריכה את הזמן שלכם ויודעת שאתם ממתינים בציפייה לכל משלוח שנמצא בדרך, ולכן עושה את המרב על מנת לוודא שתקבלו אותו במהירות האפשרית. לצד היכולת שלה לקצר עבורכם הליכים מתוקף היותה סוכן מכס, החברה גם מקדישה משאבים רבים לסיפוק שירות לקוחות אמין, מהיר ומקצועי. בדיוק מסיבה זו, במקום טלפון GCX מציעה פתרונות מתקדמים, מהירים והרבה יותר מתחשבים בזמן של לקוחותיה.

חברת שליחויות gcx
חברת gcx שידרגה את השירות לאונליין

לעוד מאמרים מעניינים, היכנסו לכאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *