לתקשר עם רואה החשבון בלי לקום מהכיסא

עדיין מבזבזים זמן על מפגשים אישיים עם רואה החשבון? עם ארכיון חשבוניות דיגיטלי תוכלו לנהל את כל הניירת מבלי לעזוב את העסק. כך תתקדמו למציאות חדשה ברגע

אישה מחזיקה פלאפון ביד מעל מקבוק
ב-2021 משתמשים בחשבוניות דיגיטליות

מעטים הם הדברים שמפתיעים בעלי עסקים כמו הזמן שהם מקדישים לנושא הניירת. הם רודפים אחרי חשבוניות, מנסים לאתר קבלות ישנות שהוציאו להם ומגיעים לרואה החשבון בכל חודש כשהם מותשים. לעתים, מדובר לא רק בזמן יקר אלא גם בכסף שהם מאבדים עקב חשבונית ששכחו לצרף. ועם זאת, לא מדובר בגורל שיש להשלים איתו אלא בהתנהלות ששייכת לעבר. 

ארכיון חשבוניות דיגיטלי, הדרך של עסקים מתקדמים להתנהלות מול רואה החשבון, מייתר את הטרטור, משלוח המעטפות והוצאת השליח עבור חשבונית "סוררת" שאבדה. במקום לגלות אחת לחודש שאתם לא זוכרים היכן החשבוניות שקיבלתם לצורך הכרה בהוצאות, אפשר פשוט להתנהל חכם יותר.

איך עובדים מול ארכיון חשבוניות דיגיטלי?

עד לאחרונה, רוב העסקים נאלצו להתנהל רק באופן המסורתי. הם היו צריכים לאסוף חשבוניות מקור, להדפיס חשבוניות שנשלחו אליהם במייל, להעביר את כל הניירת למעטפות ולמסור אותה אל רואה החשבון באופן אישי. הבעיה היא שלעתים חשבונית כזו או אחרת הייתה אובדת להם, חשבונית אחרת הייתה מתגלה רק בחודש העוקב, ולוח הזמנים היה מוביל לעיכובים ומלחיץ אותם וגם את רואה החשבון עצמו.

ארכיון חשבוניות דיגיטלי פועל בצורה פשוטה יותר. עם Scanbox, ארכיון חשבוניות דיגיטלי שהפך לחלק בלתי נפרד מהשגרה של עסקים רבים, בעלי העסק יכולים לשכוח מכל מה שהכירו. במקום לאסוף את החשבוניות החודשיות במקום אחד, הם פשוט סורקים כל חשבונית שקיבלו באמצעות הטלפון הנייד, ומעלים אותה אל שירות הענן של Scanbox. 

Scanbox הוא שירות ארכיון חשבוניות דיגיטלי מאובטח, ולכן רק מי שמקבל גישה אל הארכיון יכול לגשת אל התיקיות. רואה החשבון שלכם יודה לכם על הצטרפות אל Scanbox, משום שהוא יוכל לוותר על השיחות והתזכורות ויידע בכל רגע מה העלתם ומה עוד לא. ואתם תזכו לשקט נפשי ויכולת להתפנות אל העסק שלכם מכל הבחינות.

מקלדת ופלאפון
שירותי חשבוניות דיגיטליות הן העתיד בתחום החשבוניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *