חגי המכירות ברשת שאסור לפספס

היקף המכירות באינטרנט רק הולך ועולה עם השנים. מנישה שפעם הייתה נחלתם של כמה משוגעים לדבר קניות אונליין הפכו לתופעה שכבר לא ניתן להתעלם ממנה.

אם בעבר חנות אינטרנט הייתה כמו טיפה במדבר, נכון להיום תעשיית הקניות אונליין, בעולם ובישראל הפכה כבר לאחד ממנועי הצמיחה הכלכליים הגדולים ביותר בעולם, עם היקפי מכירות של עשרות ומאות מיליארדי דולרים בכל שנה.

ואין כמו הצרכנים הישראלים כדי לדעת איך לזהות טרנדים חזקים ולא פחות חשוב מכך, איפה אפשר לזהות עסקה טובה. בין אם מדובר במי שמעוניין למכור באינטרנט או במי שמעוניין לרכוש מוצרים במחיר זול ובזמינות גבוהה קניות באינטרנט מהווים כיום הזדמנות חסרת תקדים לעשות עסקים במחירים טובים ותוך בחינה של המוצרים מבלי שיהיה צורך לכתת רגליים בין חנויות פיזיות אלא רק באמצעות שיטוט עם העכבר ברחבי חנויות אינטרנטיות הפורחות ומציעות סחורה משלל סוגים ובמגוון רחב של תחומים.
על כך גם דיברנו אתמול בהקמת חנויות חדשות בעקבות משבר הקורונה

הנחות
כל ההנחות בחודש אחד

אך מלבד קניות רגילות באינטרנט בשגרה, חנויות אינטרנטיות גם יודעות לסמן חגי מכירות מיוחדים. אלו אותם הימים שעל חלקם בוודאי שמעתם כמו בלאק פריידי ושבהם מוצרים באינטרנט צונחים לעתים למחירי רצפה. כלומר, לא רק שבאופן כללי המוצרים הנמכרים באינטרנט מוצעים במחיר זול יותר מאשר בחנויות רגילות לפעמים, אלא שבאותם החגים במיוחד, המחירים יורדים באופן משמעותי ואלו בדיוק הימים בהם כדאי למכור באינטרנט ולא פחות חשוב מכך לקנות באינטרנט. אז מהם הבדיוק הימים האלו ואלו תאריכים כדאי לסמן בלוח השנה הצרכני שלכם?

  • הראשון לינואר: פתיחת השנה האזרחית החדשה היא גם האות לחגיגה צרכנית יוצאת דופן. במקביל לחגיגות ולזיקוקים ברחבי העולם, חנויות אינטרנטיות רבות מציעות מבצעים יוצאי דופן, בעיקר בתחומי החשמל והאלקטרוניקה, האופנה, מוצרי הטיפוח והצעצועים לתינוקות. מלבד זאת, לקראת הוולנטיינס, חנויות רבות מציעות מוצרים מתחום הרומנטיקה, וזאת כהכנה לחג האהבה המתרחש בפברואר. יתרה מכך, מכיוון שבמקומות רבים בעולם, החורף כבר מגיע לקצו, זו גם תקופה מעולה ליהנות ממבצעי סוף עונה על ביגוד חורף, לפעמים עם מבצעים הכוללים אפילו 80% הנחה!
  • 22 לאפריל: בתאריך זה חל יום כדור הארץ. יום זה הוא יום המודעות הבינלאומי לשמירה על הסביבה ועל כדור הארץ. לכן, מי שמתעניין ברכישות "ירוקות" ימצא ביום הזה הנחות יוצאות דופן בהיקפן, כולל על מוצרים כגון מוצרים מתכלים, מוצרים ידידותיים לסביבה, מוצרי לייפסטייל והיגיינה ומוצרי נקיון כאלו ואחרים. יתרה מכך, מכיוון שאנחנו נמצאים בעיצומו של האביב זהו גם אחד מחגי הקניות הגדולים ביותר בכל הקשור למוצרי גינון, טיולים ומחנאות. אם אתם אוהבים את הטבע, אין כמו יום כדור הארץ כדי לרכוש את המוצרים שחוגגים את הטבע יחד איתכם
מבצעים
כדאי להתחיל להתכונן לנובמבר 2020
  • נובמבר: נובמבר כולו הוא חג מכירות ענק, עם חגים כמו שופינג איי.אל, יום הרווקים הסיני ובלאק פריידי  אין כמו נובמבר כדי להתחדש במוצרים שווים לעצמכם ולבית. היופי בחגי המכירות האלו הוא שגם רשתות שיווק וחנויות שבאופן קבוע אינן מתחזקות מערך מכירות גדול באינטרנט מציעות מבצעים יוצאי דופן בהיקפם, דבר המלמד על היקף התופעה ועד כמה קניות אונליין הפכו לדבר נפוץ במיוחד. בכל אחד מהחגים האלו יש מעט ניואנסים, כאשר למשל ביום הרווקים הסיני תוכלו למצוא מבצעים מעולים עבור מותגים סיניים או מותגי הלבשה למשל. מנגד בבלאק פריידי תוכלו למצוא מבצעים יוצאי דופן עבור מוצרים חשמל וריהוט. חשוב לציין שבצמוד אליהם, לרוב בשבוע הראשון של דצמבר יש את סייבר מאנדי, חג מכירות ענק נוסף שאתם לא רוצים לפספס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *