אנליטיקס

הדרכים החדשות לבניית אתר לעסקים קטנים

עסקים קטנים ובינוניים התהדרות שנים רבות בכך שאינם מתעסקים בפרסום ושיווק, שכן קהל לקוחותיהם הוא ידוע, מגיע מפה לאוזן ואינו גדול בין כה וכה.

מגמה זו עברה שינוי דרמטי בעידן המודרני, וכיום עסקים בינוניים וקטנים מבינים את הצורך הרב בבניית אתר לעסק שלהם. וכך, בניית אתר לעסקים קטנים הופכת בשנים האחרונות ממותרות ודרך מיתוג חדשה לצורך של ממש. ניתן אף להרחיק ולהצהיר כי היום עסק קטן שאין לו אתר אינטרנט נחשב לעסק אנכרוניסטי ומיושן, ויש כאלה שאף יצהירו כי אם אינו קיים ברשתות האינטרנט אז אינו קיים כלל. חישבו על זה אישית, כל דמחשבבר קטן שאנו שומעים עליו, אם זו שידה יפה שראינו או חולצה של מעצב כלשהו שהתלהבנו ממנה, הדבר הראשון שאנו עושים הוא שיטוט זריז ברשת האינטרנט, מציאת החנות בה מוכרים מוצר זה והגעה אליה או קנייה של המוצר דרך האינטרנט. חישבו לרגע כי ללא אתר אינטרנט, החשיפה המהירה הזו למוצר שהתלהבנו ממנו פשוט הייתה חולפת ולא היינו כלל וכלל קונים אותו מאותה החנות.

בכתבה קצרה זו ננסה לעמוד על האופציות החדשות לבניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים. חשוב לנו לציין כי כפי שעולם האינטרנט רחב ואפיקיו רבים, כך גם עולם הקמת אתרי המכירות באינטרנט. נסקור פה מעט אופציות לבניית אתרים, אך כמובן שאין אלה כל האופציות האפשריות שקיימות.

הדרך המקצועית והפשוטה ביותר לבניית את אינטרנט הוא פניה לחברות שונות שבונות ומעצבות אתר אינטרנט לעסקים קטנים. יש כיום מספר רב של חברות עיצוב ותכנות אשר כל עבודתן היא הקמת אתרי אינטרנט לעסקים שונים בארץ ובעולם. אנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה לאחר שנחשפתם לאתרים שבנתה והתרשמתם מהנוחות ומהעיצוב של האתרים שבוצעו על ידה. אנו חושבים כי יש לבחור בחברה אשר מצד אחד מספקת לנו ממשק משתמש נו ושפוט, אך מצד שני עובדת עם מעצבים גרפיים מעולים בתחומם. עיצוב אתרים הוא מקצוע לכל דבר ועבודה עם מעצבי אתרים איכותיים ומקצועיים יכולה להקפיץ את ערך האתר שלכם בכמה רמות. חשוב לנו לציין כי עבודה עם חברה להקמת אתרים היא עבודה משותפת ביניכם לבין חברה זו. חשוב מאוד שתדגישו ותבהירו לבוני האתרים שלכם את אופי החברה, את קהל הלקוחות שלכם ואת החזון שלכם לאתר, שכן בסופו של דבר זהו אתר אישי של החברה שלכם ולא עוד אתר כמו של כל חברה. אנו יכולים לדמות זאת למצב בו אתם בונים לעצמכם בית חדש, אמנם אתם נעזרים פה באדריכל שיסייע לכם, אך בסופו של דבר זהו הבית שלכם ואתם מעוניינים בכך שיהיו בו את האופי שלכם. עלות בניית אתרים דרך חברה המיועדת לכך נע בין אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים, כל זאת תלוי בסוג האתר, בחברה איתה תעבדו ובדרישות העתידיות שלכם. כשאנו מדברים על הדרישות עתידיות, אנו מתכוונים לכך שתפעולו השוטף של האתר יהיה בידי החברה איתה עבדתם. תפעול שוטף של אתר כולל הוספת תכנים חגשים מדי פעם, עזרה תפעולית אם יש בעיה באתר ועדכון פרטים ונושאים מדי פעם ופעם. תפעול שוטך הוא משהו שניתן לסגור בחוזה עם החברה איתה תעבדו ובדרך כלל אינו כלול בהוצאה כספית רבה.

טמפלטים
התאם את החנות בעיצוב המתאים

דרך נוספת לבניית אתרים לעסקים קטנים, והמועדפת ספציפית עלינו, היא דרך חברות שמספקות פלטפורמה לבניית אתרים. חברות אלה, שבראשותם wix, הן בעצם חברות שמאפשרות לכל אדם עם ידע בסיסי במחשב לבנות לעצמו אתר מושקע, מקצועי ונוח למשתמש. לחברה wix יש טמפלטים רבים ומגווני שאיתם ניתן לעבוד בצורה פשוטה ומהירה ובנוסף לספוג מהם השראה לאתר הפרטי שלך. אנו יודעים כי בניית אתר בצורה עצמאית עלול להישמע מפחיד ומאתגר, אך חשוב לנו להבהיר כי הפלטפורמה לבניית אתרים ב wix היא מהפשוטות שנתקלנו בהן. יחד עם זאת חברת wix מפעילה שירות עזרה וסיוע לכל אדם שמעוניין לעבוד עם החברה, שירות זה מגיע עד לשיחות טלפון עם משתמשים על מנת לסייע להם בבעיה זו או אחרת. כמובן שמבחינת עיצוב חברת wix היא בין המובילות ביותר. החברה מעסיקה את מיטב המעצבים הגרפיים שתורמים לכך שהעיצובים של אתרי החברה הם מהמובילים והמרשימים ברחבי האינטרנט. חשוב לנו לציין כי בניית אתר אינטרנט דרך חברת wix נעשה בצורה חינמית לחלוטין. בוני האתרים אינם משלמים כסף על בניית האתר אלא רק על פרסומו בדומיין משלהם. אם אין ברצוננו לקנות לעצמנו דומיין מיוחד, אנו יכולים להשתמש בדומיינים סטנדרטיים של החברה וכך לא לשם כלל וכלל. יחד עם זאת אנו ממליצים לכם לקנות דומיים אישי משלכם ולהוריד את פס הפרסומת של חברת wix. דבר זה יעזור לכם להפוך את אתר האינטרנט העסקי שלכם למקצועי הרבה יותר וליותר אלגנטי. מה גם שתשלום עבור דומיין אישי משלכם הא תשלום יחסית נמוך שעומד על כ-300 שקל לשנה. ניתן לקנות בחברת wix עוד דברים מיוחדים לאתרים שלכם כמו חנות דיגיטלית, ניווט מהאתר בעזרת waze וצ׳אט עם אנשי החברה.

טאבלט טלפון ומחשב
העסק שלך בכל הפלטפורמות

שיטה נוספת לבניית אתר לעסקים קטנים היא דרך אנשים פרטיים, המתמכים בתכנות אתרי אינטרנט לעסקים. דרך זו היא יחסית זולה, אך עליה אין אנו ממליצים משום שהאתרים שאותם אנשים פרטיים יוכלו לעשות לכם הם בדר כלל מוגבלים. מה גם שאנו חושבים שתמיכה באתר האינטרנט העסקי שלך היא חשובה מאוד. במידה ואין אנו מתעסקים עם חברה גדולה, אנו נאלצים לסמוך על בונה אתרים כזה או אחר שיעמוד על התמיכה הטכנית-דבר שיכול להיות בעייתי ואף לא אפשרי.

 

נראה כי ניתן קבל בניית אתרים לעסקים קטנים בכמה צורות מהירות, זולות ונוחות. אנו ממליצים לכולכם לבדוק אופציות אלה על מנת לשדרג את העסק האישי שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *